21.5.10

Verdens beste Jenny

Hei lillesøstra mi:) Du er verdens beste søster, visste du det? Og jeg savner deg så fryktelig mye hver eneste dag! Gleder meg sånn til vi ses i juni. Da skal du få en god klem:) Simon gleder seg også til du kommer!
Jeg hørte at du har begynt på fotball, hvordan liker du det? Håper du syns det er kjempemorsomt :)
Jeg har akkurat vært i Spania. Jeg har kost meg på stranda hver dag og badet masse både i havet og i bassenget. Det er ikke lenge til dere skal til Spania også, det blir bra! Også har jeg vært med Momo, Ellen-Berit, Oda og Anna.

Når vi møtes igjen skal du og gutta få en liten gave hver fra Spania :)

Storesøster er SUPERDUPER glad i deg :) Stor klem fra meg.

PS: Her kommer noen bilder:
Jeg har fått se bilder fra bursdagen din, det så ut som du hadde det kjempefint. Og du var så fin i kjolen du fikk av meg, på bursdagen til gutta. Og du var også kjempefin i bunad på 17.mai :) Den bunaden brukte jeg når jeg var like gammel som deg.





Her er noen bilder av oss fra da du var mindre. Tenk at du skal begynne på skolen til høsten. Jammen meg går tiden fort.



3 kommentarer:

Nalina sa...

Dere to er nesten prikk like lzm.

Mamman sa...

Nå ble Jenny kjempeglad!!!
Hun sier : Jeg har det superdupert!!! På fotballen er det superdupert!! Jeg savner hvartfall TL, Simon og Pusi!! Skal bade hele tiden i Spania!!! Du er verndens beste beste beste storesøster!! nå vet jeg ikke mer å si, kan ikke du finne på noe Mamma....

Trine Lise sa...

Nalina: Haha, veit. Er prikk like :)

Mamma: Å, så bra ut hu ble glad!
Kjempefint svar også :)
<3