31.5.10

Just one of these days..

Det er dager hvor man våkner og føler seg helt tom. Det er dager hvor det ikke er greit at familien bor langt unna likevel. Det er dager hvor bare det å se på et bilde får tårene til å renne. Det er dager hvor vanskelige ting er ekstra tunge. Det er dager hvor man ikke greier å fokusere på de gode minnene, bare de vonde. Det er dager hvor man bare vil skru tiden tilbake, for å oppleve noe som ikke er mulig lenger. Det er dager hvor verden virker urettferdig, og savnet etter noen man savner virker for tungt til å bære. Det er dager hvor det stikker inni meg når jeg tenker på dere.

Det er dager hvor jeg sitter på graven deres og gråter. I dag er en sånn dag.

3 kommentarer:

Julie sa...

Noen dager er bare sånn. Kan jo være godt å tømme seg litt også :-)

PS: Tror du har smitta meg.

Mamman sa...

Sånne dager har vi alle snuppa mi, og de kan være innmari tunge. Og så er du kjempeheldig som har mange som er superglad i deg...og vi kommer snart!!!

Trine Lise sa...

Det var ikke meningen da Julie:p Fredrik har ikke blitt smittet. Og heller ikke Simone, som jeg har vært med hver dag jeg har vært syk.

Ja, nå ses vi snart <3