22.9.08

Trøtte-mandag




Jobbet i dag, som vanlig. Men det var kos, fordi det var en rolig dag =)

Fredrik hentet meg på jobb, også dro vi for og handle litt. Jeg kjøpte gardiner, gardinstenger, persienner, laken, to rammemadrasser (som jeg skal hente på onsdag) og noen leker til Bendik, Torkil og Jenny. For de kommer og skal sove hos oss neste uke, gleder meg MASSE :D

Kjøpte også noen planter: Erica, Calluna, Pyntekål og en sånn sølvplante jeg ikke husker navnet på. Tenkte jeg skulle gjøre det litt fint ute på trappa :)

Også har jeg bakt Amerikanse sjokolademuffins da:D nam nam! Kakemoms :D

Bilde 1: De herlige søsknene mine!
Bilde 2: Omtrent noe sånt jeg skal lage av plantene, etter en idè jeg fikk av blomster-Finn på God morgen Norge :P
Bilde 3: Omtrent sånn så de deilig muffinsene ut!

2 kommentarer:

Nalina sa...

husmoremne ass! :p

Trine Lise sa...

jeg vet! haha. er skikkelig ordentlig forkle-kjerring :P