25.9.08

Torsdag

Skjedd mye i dag gitt:P

Stod opp tidlig(kl 07.50 for å være nøyaktig) for å hente bilen til bestemor. Som de fleste vet, så kræsjet jeg med en trailer for 2-3 uker siden. Så jeg har desverre ingen bil for tiden! Siden forsikringsselskapet er tregt.no
Ja, og bilen får jeg låne fordi onkel, pappa osv er i Skottland. Blir digg med bil i et par dager. Er møkklei den svindyre og alltid forsinka bussen.

Etter det spiste jeg en god frokost med litt eplepai til dessert! Spilte et par timer med rollercoaster tycoon, før jeg så en ganske dårlig film ved navnet "The hottie and the nottie". Paris Hilton og Christine Lakin(Al lambert fra Step by step) har hovedrollene, noe som sier ganske mye om kvaliteten på filmen :P Men det er likevel greit å se noe hjernedødt innimellom.

Hentet Simone også dro vi på sykehuset så hun fikk tatt litt blodprøver før hun skal få enda en dose med cellegift i morgen. Stakkars vennen min :( Men jeg er så stolt av deg!!!

Vi dro på Siste og drakk kaffe og skravlet med masse folk. Så dro vi på Kiwi og handlet middag før stakk vi til Kine (og Trond da). Kjøttkaker, poteter, rødkål, makaronistuing, brokkoli, gulerøtter, stekt løk og brun saus! NAM!!! Det var koselig! Linus og Nias er to herlige små gutter altså :D

May-Ly og Simone ble med hjem til meg! Vi drakk te og kaffe og spiste eplepai! Skravlet litt før vi så 2 episoder av One Tree Hill!! Det var gøy! :D
Gleder meg til å se flere neste uke! Også har May-Ly termin om 1,5 uke!! Spennende altså :D

Når jeg skulle kjøre de hjem var det så mye tåke at jeg nesten kjørte på pusen min :( OG i tillegg var det SÅ skummelt å kjøre. Så ikke mer enn 4-5m foran. Det var helt grusomt. Måtte kjøre i 20km/t for og ikke kjøre av veien!!!

Snakket med Lisbeth i dag og, hun har 2cm åpning og har hatt rier i en uke. Og i kveld hadde hun fått veldig mye vondere! Så jeg krysser fingrene for at en liten gutt blir født i natt/i morgen. I morgen har hun jo termin så :D
Isåfall, velkommen til verden lille gutt :) Lucas, Jacob, Bendik eller hva du skal hete:P

God natt alle sammen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OPPDATEEEEREEEE

Trine Lise sa...

hæ? har da oppdatert masse :D