21.9.08

Rolig kveld



Møtte Simone på Siste Indre i dag. Drakk kaffe latte og iste, det var kjempekoselig! Også var jeg med Simone på Spesial Gatekjøkken, så hun fikk kjøpt seg vegetar chop suey.
Etter det kom Fredrik og hentet meg, vi leide film og kjøpte oss kinamat.
Vi så Mannen som elsket Yngve. Filmen var helt grei, hvertfall til å være en norsk film.
Men jeg anbefaler heller De gales hus! Det er en genial film som rører deg på både godt og vondt, og den får deg virkelig til å tenke.

Sitat fra Aina som er hovedpersonen i filmen :
"Jeg er Aina. Jeg har det ikke så bra. Livet var fint før, det var det. Men det tok slutt, det fine altså. Så jeg kastet meg gjennom et utstillingsvindu."

Rolf Kristian Larsen som også spiller i Mannen som elsket Yngve og Fritt Vilt, spiller forresten genialt i filmen.

Bilde 1:
Bukse: Only
T-skjorte: Only
Hettejakke: Only
Øredobber: H&M

Bilde 2:
Fra De Gales Hus.

1 kommentar:

Jake sa...

you are beautiful.