30.4.12

En situasjon du kunne tenke deg å være i om 5 år

Om 5 år er jeg 29 år, hmm. Nesten 30 det... Jeg har fått meg en fast jobb på 70-80 prosent på sykehuset. Jeg håper at jeg har vært så heldig å funnet ut hva jeg vil videreutdanne meg innenfor, og at jeg har startet eller er ferdig med dette. Videre håper jeg at jeg har giftet meg og fått 1 eller 2 barn. Hus med postnummer 2312 er kjøpt og eventuelt pusset opp. I garasjen står det en bil av nyere dato. Jeg har rukket å reise til steder hvor jeg aldri har vært før som New York, LA, Roma, Paris, og flere eksotiske reisemål som f.eks Thailand. Familien min har kommet hjem igjen til Norge, endelig. Og hvis ikke kusinen min har kommet hjem fra England, så har jeg iallefall besøkt henne der flere ganger. Jeg har blitt flinkere med penger, trening og til å være ute. Ryggen er bedre, jeg har en fin hage og er mer glad i meg selv.

2 kommentarer:

Julie sa...

Det høres bra ut. Ikke uoppnåelig, men fremdeles viktige mål i livet :-)

Trine Lise sa...

Mange standard ønsker, men de fleste håper jeg at jeg klarer :)