22.4.12

5 ting du elsket da du var yngre

Herregud! Hvor skal jeg begynne?! Hva var det jeg ikke elsket når jeg var mindre?! Jeg samlet på det som kunne samles på. Servietter, glansbilder, klistremerker, viskelær, såper, kosedyr og porselensdukker. Men, jeg får plukke ut 5 da. 1. Furby. Jeg fikk dog aldri min egen, og jeg var rimelig sjalu på min kjære kusine sin Furby. Han var jo like søt som han i Gremlins filmene.
2. Tamagotchi. Min var rosa og turkis. Og jeg husker at jeg og Tina kalte de for Tama og Gotchi, men jeg husker ikke hvem som hadde hvem.
3. Game boy (pocket). Min var grønn og fin, og jeg fikk den til 11 års dagen min når vi var på Lanzarote. Jeg spilte felix the cat, tetris, bomb tetris, super mario, zelda, pokèmon osv.
4. Pogs. Og slammere. Jo mer glitter jo bedre. Jeg hadde bokser fulle. Og de fleste vant jeg på uærlig vis. Jeg og Tina visste å få guttene til å gjøre som vi ville.
5. Spice Girls "bilde kort." Jeg samlet også på klistremerker til det albumet alle hadde, og postkort, filmene og cd'ene. Spice Girls var STORT.

2 kommentarer:

Julie sa...

Haha. Jeg var sjalu på dine Tamagotchi, så da gikk det vel opp i opp. Jeg fikk jo ikke lov til å ha min av mamma, så den bodde hos deg når jeg var hos mamma.

Trine Lise sa...

Hehe. Nå må vi ikke glemme at du fikk Nintendo Colour! I lilla gjennomsiktig <3 sukk