25.1.11

02

02: Hva har du i vesken din?
Altfor mye som dere kan se, haha!

- Skrivebok som jeg noterer i gjennsomsnitt 10-12 sider i, hver skoledag.
- Pensumbok: "Helt - ikke stykkevis og delt." Dette er BIBELEN akkurat nå.
- Håndbok for sykepleierstudenter. Der er HELE livet mitt planlagt fra dag til dag, VIKTIG.
- Vannflaske, sunt og godt! Font Vella er det beste Spanske vannet.
- 4 penner
- 1 markeringstusj
- Boks med tynne tusjer som jeg tegner med når ting blir kjett.
- 1 stk eyeliner, vannfast fra Lancome.
- Eos leppepomaden min, smak av pommegranat. nam nam.
- Vottene mine som jeg fikk av Simone til jul:)
- Lommebok! Med en stk togmynt til kaffeautomat oppå.
- Tampong av merket tampax, snedige greier.
- Ibux og Paracet, nødrasjon tilfelle mensensmerter eller at visdomstanna slår seg vrang.
- Bok, "Klinisk smertebehandling." Skulle vært levert til skolen før jul.
- 4 pakker tyggis. Uvanlig mye til meg å være, men borte blir de.
- Solbriller av merket Ray Ban, pilotbriller. Disse fikk jeg av pappa da han var i det store utland, definitivt en av mine favorittdingser.
- Briller av merket Marc Jacobs. Jeg er blind uten briller i forelesningene, så de er fast innslag.
- Dent med pære/salmiakk smak. NAM NAM. Stapper en i munn når jeg blir gosjesjuk på skolen. Sparer mye penger på det ;)
- 2 stk nutrilett-barer, en med karamellsmak og en med peanøttsmak. Er noe nytt jeg har startet med dette skoleåret. En sånn eller en müslibar som mellommåltid, det er litt mettende og jeg kjøper ikke gosj.
- 1 stk halvspist Eat Natural müslibar. Denne smakte vondt, altfor søt. fysj.
- 2 Ferrero Rocher. De har faktisk ligget i veska en ukes tid, hm. På tide å ta de ut.

Vesken min, den er fra Gina Tricot og jeg elsker den. Forøvrig har jeg alltid med meg min kjære lilla Bodum termoskopp, men den er til vask.

6 kommentarer:

Hilde sa...

Haha, kjære deg. Jeg ler.
"Pommegranat" var liksom verken fugl eller fisk :D
Anbefaler pomegranate eller granateple ;)
Og de 10-12 sidene kunne vært 6-8 om du ikke hadde skrevet som en gutt ;)
But yes, apart from that. Hva er en togmynt? :) Du skal ikke ta ut Ferrero Rocher.. Jeg ble jo lovet en!
Det er godt å se at du har kommentert alle dine utallige pakker med tyggis og pastiller. :P
Nå skal jeg ikke kommentere mer, for da får jeg sikkert ikke den ene Ferreroen, men dette innlegget måtte bare kommenteres :P

Trine Lise sa...

Å, min kjære. jeg ler av deg også:p

Haha, jeg visste det når jeg skrev. at det ble riv ruskende gæli! men jeg gadd ikke google ordet. Og nå får det stå som det er. Men greit tips at det er det samme som granateple da, hahahaha.

Jada jada, mobb meg for den macho skriften min du! Men jeg kunne vært lege jeg, så stygt skriver jeg:D skamme seg burde jeg vel?! haha.

En togmynt(mulig skrevet feil), er en mynt man kan kjøpe seg kaffe/te/kakao med på toget. Denne ene jeg har, fikk jeg i fjor sommer da jeg betalte for luksusplass på toget. (da får man en sånn mynt og en avis, og GOD plass).

Du har en deal! Du, meg og Ferrero Rocher'ene på torsdag :)

Nalina sa...

Haha, jeg hadde en leppestift, en lipgloss, en penn og to kvitteringer.

Trine Lise sa...

hahaha. jeg vet!! milevis forskjell:p

normalt har jeg mp3-spilleren med også, men nå har jeg den i jakka.

Julie sa...

Haha! Du har for stor veske. Men jeg antar at du slipper å ha med deg sekk :p
I veska mi har jeg
- penner
- solbriller
- fuktighetskrem
- lommebok
- hårstrikk
- kleenex (bare i Thailand!)
- mobil
- litt søppel
- pastiller

PS: det er kult å skrive som en mann.

Trine Lise sa...

Julie: Bruker bare sekk når jeg har med pc. Men stort sett så skriver jeg for hånd, og da blir det veske :)

Solbriller? Vi som bor i NORGE?! (ikke at du får noe mer brukt for de i England) :p

Hahahah. Du skriver vel litt som en mann du og. Eller som en kråke:p Ekke greit og være venstrehen(d)t!