4.5.12

10 ting du virkelig setter pris på

1. Familien min. Verdens beste, alle mann. 2. Venner. Jeg har så mange gode venner som jeg er veldig glad i. I alle aldre og begge kjønn! Hva skulle man gjort uten?! 3. Puseguttene mine. Makan til kjekke gutter finnes ikke. 4. En god bok. Å drømme seg bort i en god bok er noe jeg syns er utrolig givende. Gjerne sammen med musikk! 5. At jeg vet sånn nogen lunde hva jeg vil her i livet. Altså med tanke på utdanning. Det er en god følelse å vite at jeg vil være sykepleier, og at det er noe jeg trives med. 6. At jeg har muligheten til å reise så mye. Jeg har vært mange steder i mitt 24 årige liv. Som Tyrkia (Side), Lanzarote, Tenerife, Spania (Madrid og Torrevieja), Tyskland (Münster, Berlin), Polen (div. med Hvite busser), England (London), Italia (Trieste, Venezia), Kroatia (Split, Hvar, Pula, Rijeka osv), Slovenia (Ljubljana OSV), Østerrike (Salzburg). Også må vi ikke glemme Sverige og Danmark;) 7. God kopp kaffe fra min elskede Nespresso maskin. Spesielt på trappa hjemme, i sola når det er vår. 8. God mat, spesielt mamma sin. Noen favoritter er pinnekjøtt og biff med fløtegratinerte poteter, fløtestuet sopp og paprika, peppersaus og brokkoli. 9. Sommeren. Jeg elsker lukten, varmen, grilling, strand, vann, hage osv. Det å kunne spise alle måltider ute. Bare nyte sola. 10. Jul. Jula betyr så mye for meg at jeg alltid blir trist når den er over. Tradisjoner, familie, deilig mat og alt som hører med. 11. NORGE!

1 kommentar:

Company Registration Delhi sa...

very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.