11.2.10

Reise

18-20.februar skal jeg til Oslo! Det er By:Larm og Dunderbeist skal spille, også skal jeg besøke Linn :) Og Marita og Ronny med den nye babyen, som kommer i morgen!

4-7.mars skal jeg til familien min i nord! Det blir så fint. Har ikke vært der siden november! Tusen takk til mamma og pappa for billetter :)
Og 6.mars har jeg jo bursdag, det blir fint å feire den med familien!
I påsken kommer familien min sørover:)

I april håper jeg på en tur til nord, rundt da Jenny blir 6år :)

10-19.mai skal jeg, Linn og Rakel til Spania :) Vi har kjøpt billetter og leid en leilighet! Vi leide den samme leiligheten i 2008 og var veldig fornøyd. Og den ligger rett ved mommo :)

2 kommentarer:

Mamman sa...

Da skal mamsen bake nammis kake til deg, og servere pepperbiff med fløtestuede champignon, hasselback-poteter, broccoli og peppersaus :-)
Blir så bra å få deg hjem noen dager!!!

Trine Lise sa...

Å, jeg får VANN i munnen!!!

NAMMENAM :D

Gleder meg sånn <3