16.12.08

Kjære lesere

Jeg har ikke blogget på en stund. Så her kommer noen oppdateringer.

På torsdag fikk jeg gjort unna masse. Jeg kjøpte julegave til Fredrik og noen flere. I tillegg fikk jeg bestilt meg mobilen jeg ønsket meg til jul. ( Fredrik betaler;D )
Kjøpte meg også to par med svarte pensko. Et par skikkelig fine fra DNA, de var svindyre. 1200kr:O Derfor kjøpte jeg det andre paret på Økonomisko, så de kostet ikke mer enn 300. Kjøpte også strømpebukser, hårbøyle, undertøy, øredobber, to strikkegensere og en sånn fin genser til å ha utenpå kjolen. Var en tur innom på Vikasenteret også, der kjøpte jeg ting til julestrømpa til fredrik og litt julepynt. Hamstret også julebrus for å være på den sikre siden.
Det var godt å få gjort unna det meste!
På kvelden dro jeg en tur til Bruket. Var innom Annemor først og hentet noen pakker som Mommo skulle ha. Dro til Mommo og pakket de inn for henne. Der var også Martine og Anne :) Rudi var syk stakkars:( Vi så også på en spennende håndballkamp på en tv med dårlig signal. Jeg og Momma skravlet til langt på natt før jeg dro hjem!

På fredag hadde jeg min første dag på jobb igjen etter bihulebetennelsen+penicillinkur. Jobbet ikke like mange timer som jeg pleier, bare for å komme igang. Dro til Valdres etter jobb. Kjøreturen var LANG fordi jeg var så trøtt. Stoppet mange ganger og kjøpte kaffe. På Shell på Fagernes var kaffen til og med gratis! Jippi. Når jeg kom frem lagde Bea deilig biff med fløtegratinerte poteter. Nam :D

På lørdagen dro vi til Leira og handlet litt. Jeg kjøpte bare et sånn pledd til å ha under juletreet da. Vi så håndballkampen, Norge-Russland. Jeg og Oda passet Even og Anna mens Bea og Jarle var på julebord. Anna ville ikke sove, så hun var oppe LENGE. hehe. Jeg og Oda lagde oss taco, men dagen etter kom vi på at vi hadde glemt ost! er det mulig:p Og Bea og Jarle har jo verdens STØRSTE gulost i kjøleskapet.
Jarle var så utrolig snill og reparerte bilen min og kjørte den på etterkontroll, så nå er bilen min EU-godkjent! Tusen takk:D

Søndag dro jeg hjem tidlig for å få med meg håndballkampen. Bilturen var ikke like lang denne gangen, men jeg fikk meg nesten et ublidt møte med en elg. Fy fader den var STOR. Jammen bra jeg visste det er sånn elgtrekk nå, sånn at jeg sakket farten når jeg så skiltet for elg-fare.
Håndballkampen var SPENNENDE! Heia Norge liksom!! Og vi knuste Spania. Gratulerer til håndballjentene og oss nordmenn, for vi ble Europamestere for tredje eller fjerde gang på rad! Jeg husker ikke helt:P
Håper alle dere hadde en fin helg!

Mandag ja. Jeg hos tannlegen og på jobb. Jeg og Fredrik handlet og laget oss taco. Vi kjøpte juletre!! Jeg pyntet det til og med! Vi slappet av med noen episoder av Dexter og Heroes!

Tirsdag. Var på jobb, det var uvanlig stille. Men det betydde at jeg fikk gjort noen virkelig pratiske ting! Jeg kjøpte med vinter-buff som unga skal få når jeg kommer til nord på torsdag, også slips til Jenny da! haha. Jeg hentet mobilen på Elkjøp, men den kostet 700kr mer en vi trodde :O hele 3200kr. haff.. men jaja. Fredrik skal hvertfall pakken den inn sånn at jeg ikke får den før juleaften. Jeg skal rydde og vaske litt her i dag, så kommer Linn innom så vi kan utveksle gaver :D

Slenger ved noen bilder:

Bilde 1: Her er noe av julepynten jeg har kjøpt. Har i tillegg kjøpt 4 brune fleecepledd, 4 røde puter, juletrepynt, juletrelys osv..
Bilde 2: Her er klærne jeg kjøpte+ div stæsj.
Bilde 3: Disse kjøpte jeg for en måneds tid siden. Bildet juger litt når det gjelder fargen for de er ikke så blå, mere lilla liksom.
Bilde 4: Dette er de svindyre skoene med verdens tynneste hæler.
Bilde 5: De billige skoene, men helt greie :) Litt lavere hæler, så de kan jeg bruke når jeg er med Fredrik ;) hehe..






2 kommentarer:

Nalina sa...

greit å ha penger ser je! hoho!! jobber kwelln i morra. jobber du?

Trine Lise sa...

hehe, ja. men nå er je jaggu blakk!

jobber ikke i morgen :O skulle egentlig. men ja. masse å gjøre :(